Retourneren
Retourtermijn
Natuurlijk komt het wel eens voor dat een artikel toch niet helemaal voldoet aan de verwachtingen. Wij bieden je dan de mogelijkheid het artikel te retourneren. Retourneren is mogelijk binnen 30 dagen na ontvangst van het pakketje. De verzenddatum staat vermeld op de factuur.
Retourneren of ruilen in de winkel
Natuurlijk kun je jouw bestelling ook retourneren of ruilen in de winkel. Neem voor een goede verwerking van de retourzending, de factuur mee die bij de bestelling zit. Je krijgt vervolgens het aankoopbedrag contant of per bank retour. Bij retournering in de winkel is het ook mogelijk het artikel meteen te ruilen voor een ander artikel, mocht er een prijsverschil zijn dan kan dit gelijk verrekend worden.
Retourneren
Je kunt het pakket retourneren naar:
Retour Formulier: Retour formulier
Motorhuis Bakker
T.a.v Webshop
Noordveenkanaal zz 12
7831 AS Nieuw-Weerdinge
Verpak de bestelling, wanneer mogelijk, in de originele verpakking en voeg het ingevulde retourformulier bij. Zodra wij de retourzending hebben ontvangen wordt deze binnen enkele dagen verwerkt. Bij een retourzending zijn de verzendkosten voor jouw rekening. Het retourbedrag wordt binnen 1 week na ontvangst retour teruggestort op dezelfde rekening waarmee de betaling is gedaan. Dit geldt ook voor VISA en MasterCard betalingen.
Ruilen via de post
Een artikel kan omgeruild worden binnen 30 dagen. Je kunt een artikel ruilen door de retourprocedure te volgen op het retourformulier. Hierop kun je aangeven welk artikel jij wilt ontvangen. Het is handig om van tevoren op de webshop te kijken of het gewenste artikel nog op voorraad is. Indien wij het artikel niet meer op voorraad hebben, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact op. Als je direct telefonisch contact opneemt, kan het artikel alvast voor jou gereserveerd worden. Hierdoor loop je niet het risico dat het artikel alsnog wordt verkocht. De reservering voor een omruiling kan telefonisch worden gedaan worden via: 0591 - 521279.
Status artikelen bij ruilen/retourneren
Geretourneerde artikelen worden alleen geaccepteerd wanneer ze onbeschadigd, ongebruikt en met aangehecht prijskaartje zijn. Het passen van kleding wordt niet gezien als gebruik.
Verkeerd of beschadigd geleverd artikel
Wanneer je een verkeerde bestelling, onjuist artikel of beschadigd artikel ontvangt, neem dan direct contact op: 0591 - 521279.
Wij zullen er voor zorgen dat het probleem zo snel mogelijk wordt opgelost.